kuzniawspomnien.pl

kultura i polityka czasopismo

kultura i polityka czasopismo

Badania przeprowadzone przez Chartered Management Institute wykazały, że prawie 50 procent menedżerów trudno byłoby identyfikowanie oznaki nadużywania alkoholu i narkotyków. Dlatego menedżerowie powinni być wykształceni w zrozumieniu różnych uzależniających zachowań w celu identyfikacji pracowników, którzy już wyświetlenia oznaki nadużywania lub uzależnienia lub tych, którzy mogą być zagrożona. To leży w interesie spółki, aby być w stanie zidentyfikować pracowników z problemami uzależnień, a także leczenie uzależnienia łatwo dostępne. Urząd Ontario Audytora Generalnego stwierdził, że nie jest to powrót 565 procent inwestycji celu leczenia uzależnienia łatwo dostępne dla pracowników.

kultura i polityka czasopismo

programów profilaktycznych w miejscu pracy, które wyglądają poza jednostką i skupić się na czynniki fizyczne i kulturowe w miejscu pracy, które wpływają na zdrowie pracownika wydają się być bardzo korzystne. Środowisko pracy powinno zachęcać pracowników, aby bezpiecznie odkrywać swoje problemy i wyloty do poszukiwania informacji. Choć nie może zmienić własnego zachowania, nie ma zasługi w dostarczaniu informacji, które pomaga pracownikowi w zrozumieniu problemów związanych z różnymi uzależnieniami w miejscu pracy. Czasami są one oferowane w ramach programu promocji zdrowia w miejscu pracy wraz z ćwiczeń, utrata masy ciała i seminariach i kursach zarządzania stresem.

kultura i polityka czasopismo

Jest to najlepiej mieć wieloaspektowe podejście w zarządzaniu narkotyków, alkoholu i innych uzależnień w miejscu pracy. Wykorzystując liczne strategie, potencjał, aby zmniejszyć problemy związane z uzależnieniami może wzrosnąć, gdy wybrane i odpowiednio wdrożone. Programy pomocy pracownika (EAP) wykazano wpływ na spadek wypadków przy pracy, roszczeń odszkodowawczych pracowników, stracony czas pracy oraz nieobecności jak również zwiększyć wydajność.

Ustanowienie polityki w miejscu pracy i kontroli, zwłaszcza w odniesieniu do kwestii alkoholu i narkotyków, mogą zaskarżyć organizację i być opracowany w sposób doraźny. Workplace strategie antynarkotykowe, które są powszechne, powinny obejmować konsultacje ze wszystkimi zainteresowanymi stronami, mają zastosowanie do wszystkich pracowników, bądź organizacji -specyficznych być kompleksowa i obejmować instrukcje i procedury reagowania na incydenty zwią zane z narkotykami. Dodatkowo, organizacja powinna rozważyć badanie leku jako potencjalnego, a zarazem złożonego opcji.

Artykuł napisany przez: pośrednictwo w handlu zagranicznym